Thursday, July 2, 2009

Pengaruh Freemason di Malaysia?

MATLAMAT MENGHALALKAN CARA

Matlamat #1
Berkongsi perasaan sedih dan simpati terhadap kesengsaraan rakyat Palestin.

Cara #1
Kita anjurkan acara-acara yang bercorak hiburan dan pastikan kita jemput para penyanyi terkenal tak kira lelaki mahupun wanita untuk bersama kita agar menarik lebih ramai rakyat tak kira tua atau muda duduk bersama-sama menghayati kesengsaraan rakyat Palestin dan menyumbang ke Tabung Palestin.

Matlamat #2
Kita buat satu drama yang akan memberi pengajaran kepada rakyat agar tidak terjerumus ke dalam gejala membuat hubungan antara kaum sejenis. Ini akan menjadi sebahagian usaha kita untuk berdakwah dalam cara kita sendiri kepada rakyat Malaysia.

Cara #2
Kita paparkan adegan-adegan berkucupan sesama kaum sejenis dan aksi-aksi berahi mereka. Di akhirnya kita akan tunjukkan bahawa hubungan seperti ini akan memberikan kesan tidak baik kepada mereka.

Matlamat #3
Kita bantu mereka yang susah dengan memberikan pinjaman wang kepada mereka agar mereka dapat meneruskan kehidupan.

Cara #3
Kita berikan mereka pinjaman wang dengan kadar interest atau riba sebanyak sekian sekian sekian.

Terharu... dia rasa sungguh terharu... murni sungguh niat mereka itu.

Tapi dia terfikir... tidakkah ia seakan-akan menyamai pengaruh dari protokol-protokol ini?

Protokol Zionis #1

Cara memerintah sebaik-baiknya ialah dengan menggunakan kekerasan dan keganasan bukan dengan perbincangan ilmiah. Hak itu terletak kepada kekuatan. Siapa kuat, dialah berhak, kerana dalam hukum alam, kebenaran terletak dengan kekuatan. Sesungguhnya politik tidak sesuai dengan akhlak. Pemerintah yang berpandukan moral bukanlah ahli politik yang bijak. Mereka yang ingin memerintah, mestilah pandai menggunakan tipu helah dan "matlamat menghalalkan cara". Minuman keras haruslah digunakan untuk mencapai tujuan itu.




Foto: The Forbidden Knowledge

Matlamat Freemasonry

Matlamat #1
Membina Haikal Sulaiman di atas tapak Masjidil Aqsa (kiblat pertama umat Islam dan antara masjid yang disebut-sebut di dalam Al-Quran)

Cara #1
Bagi merealisasikan matlamat ini, gunakan segala bentuk perancangan untuk merampas Baitul Maqdis dan membina Haikal Sulaiman di atas runtuhan Masjidil Aqsa.

Petikan kata-kata Ariel Sharon
“Saya yakin, kita kaum Yahudi boleh hidup bersama umat Islam Palestin tetapi menerusi kaedah Sabra dan Shatila.”

16-18 Sept 1982
Ariel Sharon bersama pasukannya melakukan pembunuhan kejam terhadap umat Islam di Shatila, selatan Lubnan menyebabkan 3,000 orang gugur syahid.



Balada Seorang Gadis Kecil

Gadis kecil itu telah bertahun

Dicengkam derita

Di khemah pelarian

Yang menjanjikan duka cita


Munir tak mengenal erti cinta

Telah kering airmata

Menangisi kematian

Ayahbonda dan saudara


Pada suatu senja

Langit Syatila

Menyaksikan pembunuhan

Anak kecil dan wanita


Munir ditembak

Penuh luka

Tapi ajalnya belum tiba

Kerna Tuhan mengasihi dia


Peristiwa hitam 17 September

Telah menjadi bukti

Sempurnalah kekejaman
Suatu bangsa yang sombong dan hina


Karya Allahyarham Zubir Ali.

Matlamat #2
Menyebarkan fahaman Ilhadiyah (tidak mempercayai wujudnya Tuhan dan tidak menganut apa-apa agama di dunia) dan memporak-perandakan masyarakat dunia.

Cara #2
1. Bangsa Yahudi bekerja dengan segala kekuatan melalui pertubuhan rahsia [1] untuk menguasai alam.
2. Jangan benarkan mana-mana agama untuk dianuti melainkan agama Yahudi.
3. Tidak bertolak ansur dengan mana-mana agama dan cuba sedaya upaya menggoncangkan keimanan dan pegangan masyarakat dunia terhadap agama tersebut.
4. Mengaktifkan aktiviti hiburan dan maksiat di kalangan muda-mudi.
Dia terfikir mereka di luar sana tak terasakah tempias pengaruhnya di Malaysia ini? Atau... mungkin juga memang mereka suka menerimanya. Siapa tak suka keseronokan??? Bangsa itu memang bijak... rosakkan dulu pewaris negaranya, lepas tu mudah sangatlah mereka jajah... Hmmm... PERANG SARAF! Bagaimanalah nasib anak-anak dia kelak?

“Orang-orang Kristian merupakan makanan yang sesuai untuk dimasukkan pengaruh alkoholisme kerana kebodohan mereka. Para pemudanya juga dungu kerana tenggelam dalam kesenangan sejak kecil kerana memang diasuh oleh ejen-ejen kita dari kalangan pendidik dan pengasuh yang dapat menyusup masuk ke rumah-rumah orang berada dan para pegawai kerajaan.” (Protokol Zionisme: Ayat 1)

Dia terfikir ada bagusnya jika dapat meniru taktik mereka ni untuk tujuan kebaikan. Menyusuplah dan sebarkan kebaikan... Hmmm...

Bagi mengaburi masyarakat tentang pertubuhan ini, mereka telah menubuhkan pelbagai bentuk pertubuhan kemanusiaan bersifat kebajikan. Antaranya:
1. Pertubuhan Illuminaty (cahaya)
2. Kelab Rotary Antarabangsa (1905) - terdapat di Malaysia
3. Kelab Lions (1917) - terdapat di Malaysia
4. Pertubuhan Yoga - terdapat di Malaysia [1]

Matlamat #3
Menghapuskan semua kerajaan dan menghapuskan perasaan cintakan Negara.

Cara #3
1. Wujudkan 2 blok Negara yang berbeza iaitu negara maju dan negara mundur.
2. Elakkan masyarakat Arab daripada bersatu dengan menerapkan semangat nasionalisme yang JELAS BERCANGGAH dengan ISLAM kerana ia berasaskan kepada ketaksuban pada negara masing-masing.
3. Juzukkan negara Arab kepada negara-negara lebih kecil dan mempunyai sistem pemerintahan sendiri tanpa ada sebarang pergantungan atau campurtangan negara lain.
4. Kuasai parti politik di negara-negara Arab.

Ergh... come on guys! Let's unite! Don't let their mission succeed! Don't we see what they are doing? They are trying to tear us apart! We are all comes from the same origin (well even them too)! Adam and Eve! Let's straighten the SAFF everyone!

Hasil #3
Pemerintahan negara-negara tersebut dilumpuhkan sama sekali.

“Untuk jawatan pentadbir (pemimpin), kita hendaklah memilih mereka daripada masyarakat biasa (bodoh) yang belum memiliki pengalaman dalam masalah pentadbiran dan undang-undang negara. Langkah ini penting kerana mereka akan mudah diperalatkan untuk melaksanakan setiap arahan dan nasihat yang diberikan oleh cendekiawan dan penasihat kita yang memang sudah dilatih sejak kecil untuk menguasai dunia ini.” (Protokol Zionisme : Ayat 2)

“Untuk mencapai tujuan yang dikehendaki, hendaklah memilih beberapa orang pemimpin yang pernah dibongkar tipu dan muslihatnya atau pernah bergiat dalam mana-mana pertubuhan yang disangsikan. Pemimpin seperti ini amat berpotensi dalam melaksanakan tugas-tugas yang diberikan oleh kita. Hal ini kerana mereka takut jika rahsia mereka akan dibongkar kepada pengetahuan umum dan khuatir kedudukannya akan digugat oleh musuh politiknya.” (Protokol Zionisme: Ayat 10)

Dia hanya mampu berharap... Moga dijauhi pengaruh ini dari menyusup masuk ke tanahairnya yang tercinta ini. Say no to Freemason in our politics, economics and even our life!.

Sumber:
Gerakan Freemasonry – Musuh dalam menghancurkan Islam tulisan Hj Nik Azran b. Muhamed dan Hj. Mohd. Mahadi b. Hj. Isa, Hijjaz Records Publishing, 2009.

Rujukan lain:
1) The Forbidden Knowledge

No comments: